الجمعة، 10 يونيو 2011

أيوه أنــــــــــــــــــــا




أيوه أنــــــــــــــــــــا
...........................
مش هــــاندم أبـــداً أبـــــداً
على قــــــرار أخدته أنــــــا
مش هــــارجع أبــــداً أبــــداً
من مشـــوار مشيته أنـــــــا
أنـــا طول عمرى مالك أمـرى
وقــــرارى أنـــا بــإيدى أنــــا
أنا طول عمرى ماشى وبجرى
متحمـــل أنــــا جــرح وهــنا
أنا لسانى فــــاكر إن آنــــى
عايش وحدانى فى الدنيا أنا
أنا وخدانى ديمـاً أحـــــزانى
عايش بأمانى بتمنى الــهنا
فين القلب اللى أنا حـــبيته
لمّا الدنيا خلتنى هـــــويته
ضحت بيا عشانى فــــديته
ســــابنى أنــــا أيـــوه أنــا
فين الحب اللى أنـــا خبيته
لمّـــا الدنـيا جت ونــــاديته
أخدت منى عشقى هويته
سابتنى أنا أيوه أنــــــــــــا
جرحت فيـــا قلــــب عينيا
ســـابت ليـــا جرحى أنـــا
خلت ليـــا دموعى هــديه
باعـــت فــيا فـــرحى أنـا
أيــــــــــــــوه أنــــــــــــــا
.................................
جميع الحقوق محفوظه للشاعر | حماده زيدان
.............................................

هناك تعليقان (2):

  1. أيوة أنت
    رائعة جداا عباراتكـ

    وفقكـ الله ومزيداا من التألق

    دمت بود

    ردحذف
  2. شكرا جزيلا لمرورك الكريم
    والروعه فى مرورك وتعليقك
    تحياتى وودى

    ردحذف